Tuesday, June 07, 2011

Jeg syntes det er fascinerende med....

Lokale talentshow! Jeg syntes det er kjekt med Ungdommes kulturmønstring og lignende eventer som jobber for å gi ukjente talenter en sjanse til å vise seg frem og kanskje bli oppdaget. Noen ganger dukker det opp noen helt fantastiske bidrag. Disse guttene her er jo helt fantastiske:



Dette er gruppen Two Boys under artistkonkurransen Drømmelåta i Vestfold. Er det ikke imponerende? Jeg syntes de ser så tøffe ut, og da jeg så filmen første gangen hadde jeg ALDRI trodd at de kom til å synge en sånn sang som de gjør. I love`em! Den dagen de to guttene blir kjente sangere, dvil jeg bare ha det notert at det sa jeg at de kom til å bli allerede i 2011.


_________________


Men det som er med sånne lokale show da, er jo at det ikke alltid absolutt alle sangene i det samme arrangementet smelter hjertet ditt på samme måten. Du har kanskje sluppet unna det neste bidraget til nå? Vel, unnskyld på forhånd, men dette kan du ikke unngå å ha hørt når sommeren er over uansett. Tipper det blir russelåten for Russen 2012. Minst.




_____________

2 comments:

Sara said...

hun dama der går på skola mi, og jeg SKAMMER meg... vi har innført bitchslap når man nevner henne eller sangen :P

Karen Marie said...

Haha, jeg tenkte faktisk på deg da jeg så det stod Vestfold :p stakkars Sara...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten