Monday, June 20, 2011

Overlapping med sentralstyret

I helgen har vi arrangert overlapping med det påtroppende sentralstyret i BI Studentsamfunn. I tradisjon tro gikk turen til Gautefall og varte fra torsdag til søndag. 25 mennesker har ligget oppå hverandre, spilt spill, hatt teambuilding, badet og spist utrolig mye mat. Og det har vært kjempe gøy!

Turen fra Stavanger til Gautefall gikk pr bil, sammen med to unge lovende som skal til å tre inn i styret neste år. Det er ikke akkurat noen hemmelighet at jeg ikke er så glad i å kjøre bil, men turen var faktisk ganske så hyggelig. Rent bortsett fra at jeg var litt bekymret, fordi sjåføren så sånn her ut:


Men vi kom hele frem vi, og som ekte turister, ble det litt posing også. Gautefall ligger da altså i Drangedal kommune. Og hytten vi bodde i så sånn her ut:


Overlappingen er ment for å gjøre de påtroppende i styret kjent med hverandre og de nye vervene deres. Vi som er avtroppende arrangerer ulike utfordringer, og sammen med tre herlige gutter (ehm, jeg mener.. mannfolk) hadde jeg ansvaret for teambuildnigsaktivitetene. I år involverte det bygging av kommode uten bruksanvisning, fingermaling og salg på offentlig sted. I tillegg til å bli ganske så godt kjent, tror jeg de hadde det ganske så gøy også. Det hadde i alle fall vi som så på.

Jeg syntes de var flinke jeg! Selv om noen av skruene og knappene falt av litt sånn underveis, klarte de faktisk å selge kommodene for 50 og 200 kroner hver.


I tillegg til teambuilding, har vi altså gjort litt andre ting også, som for eksempel å spille kubb i det fine været:


 Det var utrolig rart å reise derfra nå, for det betyr jo egentlig at tiden i BIS er over. Jeg er ikke lenger avtroppende studentpolitisk ansvarlig i BI Studentsamfunn. Det har kommet en meget lovende frøken og tatt over etter meg og jeg tror hun kommer til å klare det kjempe fint. Imens skal jeg passe på å ha mobilen på, slik at jeg kan svare hvis det er noe.


__________

2 comments:

Viola said...

Syk sjåfør? Det tror jeg ikke på. Hun var sikkert den beste.

Karen Marie said...

Ja, hun var faktisk ganske så flink! Problemet er at sånt vet man jo egentlig ikke før man er fremme i en hel del :p

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten