Saturday, June 25, 2011

Sommerens bokprosjekter

Jeg er skikkelig rar når det kommer til bøker og slikt. I løpet av skoleåret sliter jeg nok med å komme meg gjennom pensumlitteraturen, og eier ikke lyst eller samvittighet til å åpne en eneste bok ved siden av så lenge det er mer skole jeg burde gjøre. Så leverer jeg siste eksamen - og plutselig har jeg lyst til å lese alt. Absolutt alt er spennende da, til og med børsnotisene i Dagens Næringsliv. I sommer har jeg derfor tenkt til å lese disse bøkene i solen:

Marian Keyes: The brightest star in the sky
Emily Brontë - Wuthering Heights
Forlaget Press - Taler som forandret verden

En passe mengde litteratur av ulikt slag, slik at jeg er godt utrustet til å nyte det fantastiske været jeg har bestilt denne sommeren. Ah, jeg gleder meg allerede.


____________


3 comments:

Viola said...

Du MÅ lese Øya av Victoria Hislop eller no'.

Karen Marie said...

Mh, den med de spedalske i Hellas? Consider it lest :) Helt fantastisk bok!

Maria said...

Den Victoria Hislop-boken fikk jeg til bursdagen min i år faktisk, så den står på min leseliste i sommer også! Jeg leste forøvrig nettopp ferdig Keyes-boken og kan anbefale den, og Wuthering Heights er en av mine yndlingsbøker. Så meget bra bokvalg til sommeren;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten