Wednesday, November 11, 2009

Elskede eiendeler #2

Som "recovering shoppoholic" har jeg mye ting jeg ikke forstår hvorfor jeg eier, og utrolig mye jeg aldri burde brukt penger på. Samtidig har jeg endt opp med en del fantastiske ting jeg er kjempe glad i. Klær, sko og dingser jeg aldri ville vært foruten - er nå i ferd med å bli en følgesak i bloggen min. Hvis dere liker det da..

Exhibit Two:

Pilatesballen min!

En helt fantastisk investering som har gitt mye morro her hjemme, på vors, med Leif, med eksamenslesing.. Og ikke minst - man får flatere mage uten egentlig å svette noe særlig :-) Sitter du  på den foran tven en times tid, har du trent, selv om du ikke har tenkt over det. I love this!



_____

2 comments:

Sara said...

jeg ønsker meg en større hybel, sånn at jeg har plass til en sånn en

Karen Marie said...

mh, den er helt fantastisk :) tar ikke såå mye plass da ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten