Thursday, November 19, 2009

Motivasjonskurs på BI - og JEG arrangerte!


I dag holdt vi motivasjonskurs for alle studentene på BI. Det er jo snart eksamen, og folk var forholdvis klare til å ta inn det de kunne av tips. Som fagansvarlig var det min jobb å sette alt i stand, og til å holde foredraget fikk vi inn Geir Knutsen. Ingen ringere enn favorittforeleseren min!

Var ganske spent på om folk ville dukke opp, mindre enn en uke før eksamen. Femten minutter før det begynte, strømmet folk inn - og det var sinnsykt kult når det plutselig var fullt  i salen fem på tolv. Folk kom inn hele veien, og satt i trappene og etterhvert satt de utover gulvet også.

Hadde fått penger fra BIS sentralt til å kjøpe inn pizza til deltagerne, så vi trodde vi bestilte litt ekstra, sånn at vi kunne være sikre på at det var nok. Det var ikke en bit igjen! Litt av et tårn med esker, og jeg tror de som var med lett hadde spist mer hvis de fikk sjansen.

Det var så kult å sitte og se alle menneskene og vite at dette var noe jeg har fått i stand! Håper jeg får muligheten til å gjøre dette mange flere ganger. Det å se folk være interessert og bli engasjert rundt noe jeg hadde ringt, ordnet med og fått i stand. Jeg vil gjøre det mer! Tror kanskje jeg har lyst til å jobbe med noe slikt, arrangere møter, kurs og slikt. Informere og engasjere folk. I like it!

Og han var kjempe flink. Tror nok de aller fleste fikk en liten oppvekker om hva som egentlig kreves av en, men samtidig gjorde han det overkommelig å finne veien gjennom også. Og etter eksamen, da er det jul!






3 comments:

Maria said...

Godt jobbet, babes! Ser ut til å ha vært et kjempevellykket seminar:) Sånt er veldig gøy å drive med, når man jobber med folk som faktisk er samarbeidsvillige, that is... ;)

Karen Marie said...

Ja, man er ganske avhengig av positive sjeler rundt seg :) Utrolig kjekt når det går i alle fall.. tror jeg lett kunne jobbet med seminar arrangering altså..

Maria said...

Det tror jeg også du kunne! :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten