Saturday, November 21, 2009

Go green!

Ble ikke sushi i dag likevel, men vi var på butikken og gjorde unna helgehandelen.
Der fant vi masse sunne saker:

Dagens fangst: mandariner, store hvite bønner, paprika, salat, havregryn, mini-grissinis og mitt nye prosjekt: byggryn. Aldri prøvd det før, men ser jo godt ut på reklamen. Noen som har noen erfaring med det? Har bare funnet slike som må ligge i vann over natten, noe jeg syntes virker ganske tungvindt. Gleder meg i alle fall til å smake, når jeg får surret meg til å få klargjort dem.

Har så vidt begynt å venne meg til den nye serien Go Green. I begynnelsen var jeg ganske skeptisk, siden det var nytt og alt det der, men de har faktisk utrolig mye godt. Digger dippsausene deres! De har jo alt mulig også; bønner, linser, sauser, diverse ferdig skårede grønnsaker....Det er klart til bruk - Og det er uten masse tilsetningsstoffer. Kjipt at de har så lite av det på butikken rett ved siden av her, men jeg har en plan. Hvis jeg bare handler masse av det, så kanskje de tar inn mer etterhvert =) Imens får jeg handle litt ekstra når jeg er borte ved Mortens lille residens.


Samtidig er det jo lørdag i dag, så vi unnet oss litt godis også:

Helgen er ikke bare burde burde ;)


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten