Tuesday, November 10, 2009

Syk, syk, syk

Ah.. Våknet i dag tidlig med den tetteste kanalen jeg har vært borti, og jeg visste det var gjort. Syk og svak tuslet jeg motvillig inn i dusjen, et kvarter til jeg skulle være i forelesning. Rakk på mystisk vis å komme tidsnok, med kjolen på snei, og formen på ca minus 2.

Det er på sånne dager jeg er ekstra glad jeg fikk vannkoker til bursdagen min, og for at de importerte termokoppen til Norge. Med te og fargeblyanter kom jeg meg merkelig nok igjennom forelesningene, men etter det var kreftene brukt opp. Jeg har tilbragt de siste fem timene uten bevissthet på sofaen.

Fra nå av blir det skjerf, votter, strømpebukser og te til en hver tid frem til april. Jeg KAN IKKE bli syk nå - det er  to uker til eksamen. Fire eksamener på åtte dager. Gi meg styrke!

Mh! Min nye bestevenn


4 comments:

Anonymous said...

God bedring!!! Og lykke til på eksamen!:) Klem fra Gunhild!

Sara said...

kan jeg få det kåseriet du skrev om nøklene dine? jeg savner deg masse!

Karen Marie said...

ah, skal se om jeg finner det igjen :) var inne på smis, men de har visst ikke lagret det. Skal ha det et eller annet sted. Savner deg og! Når skal vi kaste skittentøyskurver igjen??

Tusen takk Gunhild :):)

Maria said...

Dakar! Høres ikke bra ut! Du får passe bedre på deg selv søta!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten