Thursday, November 05, 2009

Generalforsamling

I dag har vi hatt general forsamling i Høyres Studenterforening i Stavanger (HSFS). Selv om styret nå egentlig består av nesten akkurat de samme menneskene, har det blitt litt omrokkeringer. Året mitt som leder er over, og inn trer Morten. For et par!

Jeg tror det nye styret kommer til å bli veldig bra, og jeg gleder meg til å sette igang med arbeidet utover vinteren. Nå skal vi igang med verving av medlemmer i stor stil. i har som mål å verve 15 nye medlemmer før jul, så hvis du har tenkt tanken, er nå det rette tidspunktet ;-)

Etter at møtet var ferdig, gikk vi tradisjon tro ut og spiste, denne gangen på Peppes Pizza midt i sentrum. Veldig hyggelig å bare prate en stund, sitte og utveksle sjit og gode teorier, samtidig som vi hjalp Sara Stephani å pugge til Historieprøven i morgen. Ah, historieprøve. Hvis det var et fag jeg skulle ønske jeg kunne ha igjen, så var det historie. Yndlingsfaget mitt gjennom hele skolegangen min.

Det var ganske vemodig å gå av som leder, men følte det var på tide at HSFS fikk en leder fra UiS igjen siden jeg er det eneste medlemmet fra BI. Dette året vil jeg sitte som vanlig styremedlem, samtdig får jeg nok av andre ting å gjøre fremover. Pr i dag er jeg Fagansvarlig på BI, sitter i Studenttinget, Huginstyret (frem til november tror jeg), er i ferd med å bli Støttekontakt, hundeeier og heltidsstudent. Det får nesten holde for nå.

Før jeg sjekker  for denne gang, må jeg jo bare få ønske alle lykke til i de nye vervene sine! Det har vært kjempe kjekt å lede dere alle sammen, så sees vi jo på møtene utover.
And for now, thank you and good night!

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten