Saturday, November 28, 2009

Er jeg i ferd med å bli...gammel?

Klokka er halv et natt til lørdag.
Dag èn av hjemmeeksamen i Organisasjonsteori er overstått, og dag to er nødt til å bli mer produktiv enn denne her. Ikke at vi ikke har gjort noe i dag, disposisjonen ligger klar og venter på å bli tekst, og ordene er nesten formulert i topplokket. Konsentrasjonen er bare jaget ut nå i kveld.

Problemet er ikke eksamen for så vidt, problemet er søvnen.
Hjemmeeksamen, og naboene mine har bestemt seg for å ha fest akkurat i dag. Med det nye anlegget sitt tydeligvis. Og de har skaffet seg Spotify. Ikke Premium. De begynte i nitiden, og jeg håpet det bare var vors - klokka elleve var hodet i ferd med å sprenge. Det er umulig å konsentrere seg om å skrive oppgave med Techno i bakgrunnen. Tenkte jeg like godt kunne legge meg, ta med pensum på senga og sovne etter hvert. Nå har jeg hørt reklamen for Piano Rislunsj femten ganger siden de begynte. Holder på å bli gal. Det aller siste jeg trenger på toppen av dette er å få lyst på trøstespisemat.

Aaah.. La meg få sove bare denne ene helgen..
Det er ganske skremmende å ligge her og innse at jeg er i ferd med å lete frem retningslinjer for når man kan ringe Securitas og klage. Er jeg i ferd med å bli en Spinster? Hjelp..



______

3 comments:

Gitte said...

mmm.. Deilig med eksamen i org.teori! Vi var prøvedukkene for hjemmeeksamen der, og det gikk hardt utover karakterene kan du tro! Lykke til da! Så får vi håpe de ga seg etter en stund!

Karen Marie said...

tak for det :)
ah, det er et lite helsikke av en eksamen også.. ganske grei oppgave, men tolv sider er litt mye å skrive om evaluering av arbeidsplassen..

Kunne hatt god bruk for øreproppene jeg fikk av mamma til å ha på fly i natt, for å si det sånn :p

Sara said...

HAHAHAHAHAHAHAHA åååå jeg ler meg ihjel :P

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten