Wednesday, November 25, 2009

Elskede eiendeler #3

Som "recovering shoppoholic" har jeg mye ting jeg ikke forstår hvorfor jeg eier, og utrolig mye jeg aldri burde brukt penger på. Samtidig har jeg endt opp med en del fantastiske ting jeg er kjempe glad i. Klær, sko og dingser jeg aldri ville vært foruten - har blitt en liten "følgesak" i bloggen min.


Exhibit Three:


Tekulene mine

Helt fantastsiske! Kjøpte dem på Muji i fjor, egentlig var de en julepresent, men da jeg endelig kom til innpakkingen, viste det seg at jeg hadde regnet feil. Da fikk de bli boende hos meg, og det er jeg veldig glad for. De er helt fantastiske. Bruker de så ofte jeg kan. I det siste har det blitt veldig ofte, til glede for meg, og lettere irritasjon for Morten. Liker disse så godt, for de ser ganske fine ut i bruk, samtidig som det hører med sånne man kan sette de oppi når teen er ferdig. Da slipper man masse søl utover på det man ellers måtte finne praktisk å legge kulene på.






_______

5 comments:

Maria said...

Superfine tekuler da! En ganske så genial oppfinnelse, spør du meg:) Og te er godt OG sunt, hvis man drikker den rette typen:)

Karen Marie said...

ja, og bare det å sitte å holde koppen når man har våknet, eller kommet inn fra kulda.. herlig! Prøver nye typer så ofte jeg kan, men lenge siden jeg har funnet en skikkelig god en..

Maria said...

Ah, skikkelig god te når man nettopp har kommet inn fra høst/vinterkulden er nærmest uslåelig altså!

Linn Therese said...

artige saker det her!

Karen Marie said...

ja, digger dem =) lov å ønske seg til jul, hvis man vil ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten