Wednesday, November 11, 2009

Min nye lillebror

I slutten av november blir jeg storesøster igjen.
Denne gangen er det ingen tobent sjarmør, men en firbent herlig Golden Retriever.

Hilste på ham da jeg var på østlandet sist, og gjett om jeg gleder meg til å komme hjem til jul og møte ham igjen! Han har ikke fått noe navn ennå, men jeg holder en knapp på Tim. Eller bare Lillebror. Da er det uflaks å ikke bo hjemme lenger, for da har man ikke noen stemme oppi det der. Blir nok bra uansett tenker jeg. Golden Retriever valper er antageligvis verdens nydeligste valper - og selvfølgelig skal dere få en liten sneakpeak.



'


Herremann, jeg vil bare klemme på dem herfra til evigheten!

Noen som er litt misunnelige?


3 comments:

Maria said...

Helt nydelige er de. Men må si jeg foretrekker korthåra hunder, som min rottweiler. Hehe!
Men skjønner du gleder deg til å komme hjem i jula å leke med ham ja, hunder er de beste kjæledyrene i verden!!!

Katrine said...

Den var da frykteig søt :) Men du.. Hvor kommer han fra? Hvilken oppdretter? :)

Karen Marie said...

Lagården tror jeg de heter.. Eller, het, de er visst skilt, og kona har flytta til der foreldrene mine bor. Kjempe hyggelig dame.

Ja, korthårede er flotte de og, Leif (mopsen min) er jo det. Tror nok foreldrene mine alltid kommer til å ha langragget hund likevel..
Kommer ikke inn på siden din Maria?

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten