Monday, November 23, 2009

På vei i seng

Det er søndag kveld, og to og et halvt døgn til eksamensrushet begynner. Fire eksamener på halvannen uke. En av dem varer i fire dager. Stressa? Jeg? Har vært på jobb i dag, det var kjempe travelt. Jeg har sett film med kjæresten min, men jeg har vært flink student også! Gått gjennom alle notatene i både engelsk og markedsføringskanaler. Og jeg har snart løst alle eksamenssettene i pristeori.

Det er søndag kveld, kjæresten min spiller gitar. Jeg elsker å blogge mens han spiller, det er så trygt og godt når han sitter der. Jeg elsker ham også.

Det er søndag kveld og en måned til lille julaften. Noen knuste pepperkakelandsbyen i Bergen rett etter at jeg la meg sist. Da er man slem da. Håper det blir en fin jul likevel. Jeg skal hjem til mamma og pappa, Morten skal også hjem til mamma og pappa. Hjemme hos dem, venter den nye lillebroren min Balder. Gleder meg til å spise svor, til å se Lille Nøtteaften og Hovmesteren og Grevinnen i stua jeg alltid har sett dem fra.

Det er søndag kveld og fem uker til Line kommer hjem. Føles som en evighet, men herregud, det blir så utrolig bra å få deg HJEM! Noen venner kan være borte en evighet, og når de er tilbake, er det som om man bare blunket et sekund. Du er definitivt en sånn venn.

Det er søndag kveld og halvannen måned til jeg skal til Budapest. Tror det blir fantastsisk! Morten, meg og Leif på vår første byferie. Gleder meg til å reise til Øst Europa igjen. Sist må ha vært Polenturen i tredje videregående. Håper jeg klarer å lure med Morten på spa. Spa er visst utrolig billig der. Håper Leif syntes det er greit om vi drar. Blir kjekt å gå tur i gatene og parkene, treffe Emiilia og Lise Marie, lese bok på kafè og glemme alt annet.

Det er søndag kveld, og uken som gikk var kjempe fin. Jentekveld med Greys og gode venner. Barnebursdag på jobb. Eksamenslesing. Si hva dere vil, men den kjekkeste tiden som student er når man sitter med andre og leser seg opp mot det som venter nå. På Choco Boco med en kjær og savnet venn. Kjærestekveld.

Det er søndag kveld, midt i november.
Jeg liker egentlig ikke november, men det er ikke så verst heller.


______

2 comments:

Rebecca said...

Praha august 2006 var sist :)

jeg er bloggsnik! :)

Karen Marie said...

PRAHA! Det var GOOD times :) herregud, lenge siden! Føler vi fortjener en oppfølger hengings :) Østlandet i jula?

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten