Monday, February 08, 2010

"Dere er det verste kullet som har gått her på Jæren"

Ah, jeg husker de gode gamle tidene da vi gikk på Jæren folkehøyskole. Leste på VG i dag at 49 studenter ble utvist fra skolen der i dag, endelig et kull som har overgått vårt. Selv ble jeg aldri utvist fra Jæren, flaks vil de fleste kanskje påstå, men likevel. Poenget mitt er vel at det er ganske godt gjort å bli utvist for å drikke på den skolen der, men jeg tør tippe det er i gjensynshelgen dette skjedde.

Nok om det, det sendte i alle fall meg en tur nedover memorylane, har bladd frem noen go`bilder her, så får dere heller skyte meg dere som er misfornøyde. Dette er gode tider altså! Hver sommer møtes vi fortsatt til tre/fire dagers hyttetur-reunion vi som ble den skikkelig gode gjengen. Utrolig glad for at jeg har dem! De siste gangene vi har møttes har jeg vært helt utslitt, men det har ikke gjort noe - for de kjenner meg og det er greit likevel.
Hvis noen av dere lurer på om de skal begynne på folkehøyskole, kan jeg bare anbefale det med en gang, sleng inn søknaden. Det er veldig annerledes enn du forventer, men utrolig gøy!







Jada, dette var good times!

4 comments:

Marthe said...

Haha, er det ikke herlig å mimre tilbake til de glade (?) ungdomsåra? Morsomme bilder, så ut som en fin tid:)

Du spurte om kyllingspydene mine. De har jeg laget selv;) Eller hvertfall marinaden, kyllingen er det Prior som har tatt seg av. Jeg deler kyllingen i passe stykker, legger de i en marinade av olje, soyasaus, hvitløk, chilli og ingefær (her tar jeg alt på gefühlen, jeg er kjempedårlig på å følge oppskrifter). Når de har marinert en god stund dypper jeg de i sesamfrø og steker de på middels varme. Yummy in my tummy:)

Karen Marie said...

takk for oppskrift :) tipper det blir kyllingspyd her en av dagene ja! De så knall gode ut!

Marit said...

hehe, vi var nok ikke så ille alikevel;)

Karen Marie said...

hehe, nei, der kan du se.. Kjekt var det i alle fall.. Gleder meg litt mer til reunion nå :p

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten