Thursday, February 11, 2010

Jeg er så lei av skolen for tida..

Seks timer forelesning er overstått..
Tre timer Metode, og tre timer logistikk, trodde jeg kom til å dø. Det er så rart, før jul var jeg egentlig utrolig flink på skolen, fulgte med hele tiden og fikk med meg alt. Nå er jeg helt skutt. Kanskje det er noe med årstiden, for har jeg skjønt det riktig, er jeg ikke den eneste.

Motivasjonen mangler fullstendig, jeg faller ut av det foreleseren sier etter ti minutter og blir sittende og rable ulike figurer og tegninger av Leif uten å få med meg noe. Skulle ønske jeg bare kunne bestemme meg for å følge med bedre, men i dag har bare alt stoppet helt opp på den fronten.  Gi meg noe annet enn ligninger og logistikk, jeg må få lage noe snart, bruke fingrene eller se resultater av noe.

Enda godt det er helg rett rundt hjørnet, skal bli godt å få hodet over på noe annet. Skal til Bergen med BIS, så forhåpentligvis blir det noen utfordringer og noe helt annet å fokusere på. Håper det blir likar i morra!

Og apropos Bergen, jeg kommer jo til å være der på Valentines Day også, uten Morten! Jeg er en sånn klisjejente, så jeg syntes jo det er kjempe trist! Som trøst skal vi ut og ha en liten feiring på forskudd nå i kveld. Vi skal på Indisk Restaurant tror jeg, tror det blir kjempe kjekt!

Ha en fin kveld

Notatblokken min, og det som egentlig skulle stått der.
Can anyone blame me?

11 comments:

Linn Therese said...

ja, jeg laster ned FF på forhånd.. :)

Linn Therese said...

forresten, veldig fint bilde av Leif. Overrasket meg ganske bra altså!

Peder said...

Du må gi et oppdateringsinnlegg på hvordan den indiske restauranten var hvis du skal dit. Har lyst til å prøve den selv

Gitte said...

Metode er en killer! Håhå.. Logistikk er gøy!

Karen Marie said...

Makan Linn, skulle ønske jeg også fikk gjort det.. Veldig spennende akkurat nå! Takk for kompliment på tegningen, overrasker meg selv litt også innimellom når det kommer til det der..

Logistikk er faktisk ikke såå verst, det har du rett i Gitte, men akkurat i dag er jeg helt ferdig. Hadde du også Svein Lund?

Gitte said...

Nei, hadde Frode Reksten jeg, tidenes beste foreleser! Man fikk ikke mislikt fagene hans=)

Karen Marie said...

Ah, høres deilig ut! Han vi har(Svein) flyr inn fra Oslo nemlig, så tenkte kanskje dere hadde han dere og..

Svein er utrolig flink han også, det er det som er så frustrerende.. Da er det liksom ekstra ille å ikke klare å følge med..

Gitte said...

Aha. Har ikke vært boti han jeg. Jeg vet bare at han jeg hadde pendla mellom Oslo, Drammen og Bergen, så han er nok ikke hos dere i det hele tatt. Bra dere har fått en allright foreleser da=)

Gitte said...

Aha. Har ikke vært boti han jeg. Jeg vet bare at han jeg hadde pendla mellom Oslo, Drammen og Bergen, så han er nok ikke hos dere i det hele tatt. Bra dere har fått en allright foreleser da=)

Anonymous said...

hvorfor ikke:)

Karen Marie said...

Det mener jeg også! Alt som kan få tida til å gå ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten