Wednesday, February 10, 2010

Leif skal under kniven i morgen...

Huff, jeg burde jo ha lagt meg for lenge siden. Skal opp om seks timer, men jeg klarer ikke helt å få roen i meg. I morgen klokka ni skal nemlig Leif kastreres og jeg begynner å ane hvordan det må være å være mamma. Alle bekymringene man må ha! Jeg er så redd for at noe skal gå galt, selv om jeg vet at det er en av de aller tryggeste operasjonene som finnes.

Etter dette slipper han i alle fall å slite så veldig med alle disse jentene som bor i nabolaget her. Det bor jo sikkert tjue tisper i en kilometers omkrets, noe som i verste fall kan bety at livet hans vil bestå av uling ca hele året. Tviler på at det ville endt så ille, men vi har jo uansett ingen planer om å avle på ham. Tenker det kan være like greit jeg, selv om Morten har store problemer med å akseptere at hunden hans ikke skal være en fullverdig "mann".

Jeg krysser fingrene for ham i morgen, og håper at det blir mindre leggehopping etter dette =)

4 comments:

karianne M said...

masse lykke til da :)

Karen Marie said...

takk for det! Han klarte seg fint, så nå er det bare et par dager, så får vi se hvordan han takler det :)

Stine said...

Åh, masse lykke til!
Vi skal kastrere Jango neste uke, og jeg allerede begynt å få hønemor-tanker i hodet, hehe...
håper Leif kommer seg fort etter inngrepet :)

Karen Marie said...

Hehe, ja, det er gaaanske mange bekymringer som flyr i hodet mens man venter på beskjeden om at det har gått bra! Tror det er veldig bra for dem til syvende og sist likevel. Dere får ha lykke til neste uke!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten