Friday, February 05, 2010

En herlig kjærestekveld

For meg er ingenting så herlig som å tilbringe tid med de jeg er aller mest glad i.
Vi forberedte oss til kjærestekveld på denne måten:

Innkjøp av relativt sundt snop fra innvandrerbutikken på Kvadrat
Morten er gal etter ricecrackers, jeg setter en knapp på youghurtrosiner.
Kanskje ikke det aller sunneste, men det kunne jo vært smågodt...?

Innkjøp av to filmer på "under femtilappen"tilbud hos Platekompagniet. To av mine absolutte favorittfilmer sådan... Marley and me og Sex and the City, jeg fikk velge en i kveld, og det ble Marley and me - igjen.

Tilberedning av verdens beste lasagne, oppskrift ala Mamma/Morten


Noen ganger er det herlig å starte helgen med å bare roe fullstendig ned i sofaen. Nå blir det senga på oss to, så kommer det noe mer utfyllende her etterhvert i løpet av helgen tenker jeg.

Ha en fin helg alle sammen!


_________

2 comments:

Bente said...

Ha en fin helg:)

Karen Marie said...

Takk for det, og i lige måde :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten