Saturday, February 06, 2010

Line og jeg har gått på vannet i dag

Det er tredje gang det er is på Breiavannet siden krigen, og det er is på Mosvannet, og hvor mange ganger får man egentlig muligheten til å gå på Mosvannet i stedet for rundt? Nå er det bittesmå snømenn der også, hilsen fra Line og Karen.

Vi måtte jo sjekke om det faktisk var is vi gikk på.. Det var egentlig så mye snø, at vi merket ikke at det var is vi gikk på. Noe av det jeg er aller mest redd for i verden er å falle gjennom isen og ikke komme opp igjen, så jeg var egentlig litt skeptisk til å gå utpå. Heldigvis gikk det bra da, og det var sinnsykt kjekt. Noe jeg gleder meg veldig til å fortelle barnebarna om!


Endene sliter også om dagen stakkars, vi hadde med brød til dem, som var en hit fra første sekund. Se så mange håpefulle frosne ender!


Nå skal jeg se på Grand Prix med Peder, heier egentlig på Didrik tror jeg. Eller kanskje Venke Knutson? Liker den melodien ganske godt, men tror ikke akkurat vi vinner Eurovision med den. Kanskje det er den til Alexander som er mest Grand Prix- potensiale? Den liker jeg ikke så godt da, det er jo et problem. Hvis den skal gå på radioen det neste året kommer jeg til å bli gal. Egentlig heier jeg litt på A1 også, bare fordi det vekker så gode minner om de tidene jeg var forelska i Ben på barneskolen, herregud! Good times! Likevel syntes jeg det er litt kjipt om vi skulle hatt en finalesang med flere briter enn nordmenn.

Vi får nå se, det blir stas uansett.
For nå er det vel lov å si høyt at man liker Grand Prix igjen, eller hur?


________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten