Wednesday, February 03, 2010

Jeg har så lyst på muffins!

Noen ganger får jeg utrolig sinnsykt vanvittig lyst på ting. Jeg har vært hekta på pesto, vingummi, toast... Oboy... Nå sitter jeg og har sinnsykt lyst på muffins. Sånne ordentlige muffins som man spiser i USA. Ikke sååå rart vil noen si, men det er faktisk veldig spesielt at jeg har LYST til å bake. Når jeg blir hekta på ting, vil jeg stort sett ha dem med en gang. Her og nå. Sitter og leter etter oppskrifter, og det kommer innmari gode forslag opp.

Problemet denne gangen er vel at jeg har vært hekta på vingummi frem til i helgen, så jeg kan liksom ikke unnskylde meg med at jeg kan unne meg noe godt, for det sa jeg hele forrige uke. Ja, ok, jeg sa det uken før det også... Er det noen som har noen gode tips til hva jeg burde gjøre?

Herregud, jeg er et svake menneske..
Nei, jeg stikker like godt til butikken. Jeg mangler jo bare egg, og det kan jeg jo alltids bruke til noe annet hvis jeg kommer på bedre tanker. Ikke sant?

5 comments:

Charlotte Larsen said...

Åh. Nå fikk jeg sinnsykt lyst på en enorm sjokolademuffins med sjokoladebiter og sånn frosting som på bildet der ;)

Karen Marie said...

mh, kan love deg fristelsen ikke ble noe mindre etter dette :p ble vaniljemuffins med sjokoladebiter her..

Karen Marie said...

mh, kan love deg fristelsen ikke ble noe mindre etter dette :p ble vaniljemuffins med sjokoladebiter her..

Charlotte Larsen said...

sv: Vaniljemuffins hørtes ikke feil ut det heller. Jeg prøver å være sunn og la være å spise sånt for tiden, men det ække mye lett :p

Tuusen takk, så hyggelig å høre :D Tjener ingenting på bildene mine enda. Brosjyra var bare en skoleoppgave, et samarbeidsprosjekt med reklamelinja her på skolen :)

Karen Marie said...

veldig imponerende i alle fall :) du burde prøve å få kafeen til å bruke dem på nettsidene sine eller noe :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten