Monday, February 15, 2010

How to treat a girl on Valentines

Det har vært en herlig helg, og jeg er ganske sikker på at jeg har verdens beste kjæreste! Morten har virkelig skjønt seg på det å være romantisk, og jeg elsker det. Elsker ham også! Han er så utrolig flink til å gjøre herlige ting for meg, og jeg skulle virkelig ønske jeg var bedre til å vise ham hvordan jeg føler det også. Litt derfor jeg skriver så mye om ham her, for jeg er en av dem som er mye bedre på trykk som noen sa nå i helgen.

Mange mener Valentines er oppskrytt, men jeg syntes det er en helt fantastisk dag. Det handler ikke om alle de fancy presentene og pengebruken. Det kan godt hende det er unødvendig å bestemme en dag man skal være romantisk, men hvor ofte klarer man egentlig å ha en sånn dag helt randomly? Jeg liker det i alle fall veldig godt dette her, det skal nok mye til å overtale meg om noe annet. Gi meg en romantisk klisje, og jeg kjøper den!


Siden helgen skulle bli tilbragt på seminar med BIS, var vi ute på torsdag og spiste middag på Indisk restaurant. Vi var på Dehli, den nye midt i Stavanger sentrum, og de hadde utrolig god mat! Jeg spiste Scampi med ingefærsaus, Morten spiste noe biff-teriaky-aktig. Og selvfølgelig var det Nanbrød involvert =)


Herlig mat, men bildene lyver litt.. Det var så mørkt der inne, at jeg måtte fikse ganske mye på dem før de ble så lyse som dette..

Jeg fant forresten ut at det går an å bestille Nanbrød derfra som take-away, tipper det blir noen turer innom der i tiden fremover ja.. På fredag var det på tide å stappe en koffert full av klær og ta turen til Bergen. Jeg er ikke spesielt flink til å tenke praktisk når jeg skal på reise, Bergen er kjent for dårlig vær, samtidig som det er februar, men vi skulle jo ut på byen også. Til slutt endte jeg opp med en stappfull koffert som så ut omtrent som dette:

Trist å ikke være med kjæresten på Valentines, men sånn er det innimellom. Jeg kan ikke få alt slik jeg skulle ønske jeg heller. Bergen var helt fantastisk, hadde noen dritkule kvelder på byen og stiftet mange nye bekjentskaper. Scroller dere litt ned, kan dere jo se hva guttene i Bergen overrasket oss med på søndagen også! For en gjeng :-)  Jeg blir alltid så motivert når jeg er med på sånne seminarer, får veldig lyst til å gjøre masse bra, så nå skal virkelig sette i gang og bruke denne boost-en for alt den er verdt de neste ukene!

Søndag halv ti hentet Morten meg på Sola. Jeg trodde egentlig jeg hadde fått Valentinespresent nok på torsdagen, men Morten var ikke helt ferdig ennå. Hjemme ventet et herlig sølvsmykke og Ben and Jerrys is. He knows me so well =) Tusen takk kjæresten min!
Skulle likt å se noen toppe dette ;-)
Happy Valentine!


_________

3 comments:

Sara said...

du er hvertfall ikke værre enn meg til å pakke... det er helt umulig, særlig på denne årstiden!! Er det sommer og regner så blir det jo tørt igjen før eller seinere, men det er dessverre en stund igjen før den tid :)

Karen Marie said...

Ikke sant, det er harde tider.. hehe.. gleder meg til det eneste som trengs er en jakke som tåler vann og en kjole tl å ha under :)

Anonymous said...

Genial fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten