Monday, February 08, 2010

Grue seg og slikt...

Nå ringte det nettopp en dame fra Konkordiabygget og sa jeg må inn og operere 8.mars. Nettopp ferdig med fremføring på skolen, dette var da ikke en særlig hyggelig måte å fortsette dagen på. 8.mars er nøyaktig en måneds forvarsel, som jo egentlig er veldig bra, men egentlig skulle jeg ønske jeg heller kunne fått beskjed et par timer i forveien. Jeg er nemlig en av dem som gruer meg maks i forveien, og holder på å dø når det skjer. La meg slippe!

For å gjøre det hakket verre ble jeg informert om at grunnen til at det må skje da er at kirurgen som skal gjøre det er UNDER OPPLÆRING og ikke har lov å gjøre det med mindre en annen lege er tilstede. Okey, kan jeg ikke heller få en ferdig utdannet en når det passer for ham? Neida, så sånn er det. Jeg spurte hvordan det kommer til å gå med skole og jobb, og da kunne hun informere meg om at i 95% av tilfellene går det helt fint med en mix av Ibux 600 og Paracet. Lot like godt være å spørre hva som skjer med de siste 5 prosentene.

Et lite klageinnlegg dette her, men det er tross alt min blogg, så jeg sier ikke innskild..

2 comments:

Maria said...

Åh, jeg skjønner godt at du ikke akkurat gleder deg! Operasjoner er jo ingen vanlig ting å se veldig frem til.. Og selvfølgelig er det lov til å klage litt inne på sin egen blogg:)

Men vi kan jo regne med at denne kirurgen under opplæring egentlig er kjempeflink, for ellers hadde han helt sikkert ikke fått lov til å ha det ansvaret nå! Og for å bli kirurg generelt sett, så må man jo være sinnsykt smart. Og 5 % er jo ingenting! Så sjansen er jo veeeldig stor for at det går kjempebra, så får du bare prøve å dytte hele greien langt bak i hodet til det er aktuelt! *Prøve å oppmuntre*

Karen Marie said...

Hehe, takk for oppmuntring! Det trengs for å si det spnn.. Får prøve å lese denne meldingen med jevne mellomrom så får vi se :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten