Saturday, February 20, 2010

Nå reiser jeg til Budapest

Nå reiser jeg og mamma en tur til Budapest for en ukes tid. Jeg ønsket meg tur til jul i fjor, og endte opp med tur både fra Morten og mamma. Ikke så verst by å reise til to ganger det der, gleder meg allerede til å nyte nok en tur til Romersk bad, østeuropeiske bygninger og sjarm. Det er meldt forholdsvis bra vær mens vi skal være der også, så håper det blir noen kjekke dager i parkene og kanskje noen kaker på terassen på en gammel kafè?

Hvis jeg ikke blogger noe særlig mens jeg er borte, er det altså fordi jeg er så opptatt av å kose meg på jentetur ;)

2 comments:

Sara said...

GOD TUR!! :D kort! ;) hils Leif, nå er det ikke lenge før han kan komme hjem!

Marit said...

God tur:) Ikke lenge igjen nå...!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten