Sunday, February 28, 2010

Tilbake, men...

Nå er jeg tilbake i Norge og Stavanger, men i all oppstandelsen på hjemreisen, ble nøkkelen til leiligheten værende igjen hos mamma og pappa. Siden Morten er på landsmøte med HSF, er jeg husløs for øyeblikket. Heldigvis har Helene forbarmet seg over meg og jeg har fått sove hos henne i natt. Det likte jeg svært godt, takk skal du ha! Spørs om Lars blir like fornøyd, for vi var på klassefest og så byen i går, så det er ikke helt.. strøkent.. her for øyeblikket.

Budapest var helt fantastisk, bilder og historier kommer så snart jeg er tilbake i leiligheten, imens kan dere nyte et lite bilde av min herlige lillebror Balder, med sin nyeste fascinasjon: bobleplast. Hvem kan egentlig klandre ham? Bobleplast er jo kjempegøy!

2 comments:

Sara said...

du og nøkler.... like moro hver gang! nesten like moro som bobleplast :)

Karen Marie said...

hehe, skjønner ikke hva du mener ;)
kommer meg inn igjen på dagen i morgen da.. imens er jeg på Karmøy en tur...

Bobleplast er jo helt fantastisk!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten